بهترین روغن موتور دیزلی

بهترین روغن موتور دیزلی

بهترین روغن موتور دیزلی

آیا شما نیز این سوال برایتان مطرح است که بهترین روغن موتور دیزلی کدام محصول و ساخت کدام شرکت است؟ در این مطلب بهترین روغن موتورهای دیزلی که در کشور تولید می شود را معرفی خواهیم کرد. برای خرید و اطلاع از قیمت بهترین روغن موتور مناسب دیزل با روغن مارکت همراه باشید.

خرید بهترین روغن موتور دیزلی

امروزه با افزایش تعداد وسایل نقلیه مقدار بسیار زیادی از روغن موتور های دیزلی  و بنزینی در داخل کشور تولید شده و در بازار به فروش میرسد. امروز قصد داریم به معرفی نمونه هایی از بهترین روغن دیزلی بپردازیم. اگر قصد خرید روغن موتور دیزلی دارید و قیمت این نوع روانکار برای شما مهم است، باید نکات مهمی را مورد توجه قرار دهید که در ادامه به آنها می پردازیم.

کاربرد روغن موتور دیزلی

روغن موتور یک سیال تشکیل شده از ترکیبات معدنی یا سینتتیک است. وظیفه اصلی روغن موتور دیزلی حفاظت از قطعات موتور و وسایل نقلیه می باشد. بهترین روغن موتور ها به دو دسته دیزلی و بنزینی تقسیم می شوند. همچنین دارای روغن پایه سینتتیک، نیمه سینتتیک و معدنی هستند.

دسته روغن موتورهای دیزلی اغلب در وسایل نقلیه سنگین، نیمه سنگین و یا موتور های دیزلی ثابت استفاده می شوند. سطح کیفی روغن موتورهای دیزلی به چند دسته مختلف دسته بندی می شود که در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین روغن موتور های دیزلی بپردازیم. این دسته از روغن موتورها گرید های مختلفی دارند که پرفروش ترین روغن های دیزلی ۱۰W40  ۱۵W40 و ۲۰W50 هستند.

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به چند نوع روغن موتور دیزلی بهران، ایرانول و نفت پارس.

روغن بهران اکسترا توربو دیزل یکی از جدید ترین روغن موتور های دیزلی تولید شده توسط شرکت نفت بهران است. این روغن دیزلی به واسطه افزودنی ها و مواد اولیه پیشرفته در به عنوان روغن موتور کامیون های مدرن و روغن اتوبوس های جدید استفاده می شود. این محصول دارای سطح کیفی CI-4 پلاس است و در گرید ۱۰W40 و ۱۵W40 تولید می شود.

می توان گفت بهران اکسترا توربو دیزل در حال حاضر بهترین روغن موتور دیزلی در کشور است که توسط یک شرکت داخلی تولید می شود. کاهش دمای موتور، محافظت از سایش قطعات و سیلندر، پاک کنندگی قوی و رسوب زدایی از ویژگی های مهم این روغن موتور است.

روغن پارس پایدار جزئی از خانواده بهترین روغن موتور دیزلی تولید شده در کشور است که به واسطه مواد اولیه با کیفیت خوب و کارایی بالا خریدار بسیاری دارد. روغن موتور دیزلی پارس پایدار دارای سطح کیفی CH-4 و است و در گرید ۱۵W40 و ۲۰W50 تولید می شود. بهترین روغن برای موتور های دیزلی باید در برابر حرارت بالا عملکرد عالی داشته باشند و دمای موتور را در حالت ایده آل نگه دارند که این روانکار از این موضوع پیروی می کند.

پارس پایدار در برابر سایش از قطعات محافظت می کند و مانع آسیب های احتمالی به سوپاپ ها و سیلندر می شود. روغن پارس پایدار یک روغن موتور مناسب برای اتوبوس و کامیون محسوب می شود.

ویژگی های مهم پارس پایدار عبارتند از:

  • پایداری حرارتی و مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون
  • محافظت عالی از قطعات موتور در برابر سایش
  • قابلیت پاک کنندگی و معلق کنندگی عالی
  • قدرت روانکاری عالی قطعات در دماهای پایین و در زمان استارت زدن

روغن موتور ایرانول ۱۷۰۰۰ پلاس یک روغن موتور دیزلی تولید شده در کشور است. این روغن موتور دیزلی ایرانول به دلیل داشتن مواد اولیه با کیفیت بالا پر فروش ترین و بهترین روغن دیزلی ایرانول محسوب می شود. یکی دیگر از دلایل شناخته شدن ایرانول ۱۷۰۰۰ به عنوان یکی از بهترین روغن موتورهای دیزلی، عملکرد بسیار خوب آن در کارکرد زیاد است.

این روغن موتور دیزلی ایرانول به عنوان یک روغن موتور کامیون یا روغن موتور اتوبوس گزینه بسیار مناسبی است. همچنین به عنوان روغن موتور مینی بوس و خاور نیز قابل استفاده است. همچنین در برابر دمای بالای موتور دیزلی مقاوم است و در زمان استارت اولیه و هوای سرد دمای موتور را در کمترین زمان به دمای ایده آل می رساند. علاوه بر این در بسیاری از مشاغل و صنایع استفاده می شود. ایرانول D-17000 یک روغن مناسب برای لنج دریایی است.

روغن موتور بهران بندر یک روغن دیزلی با گرید ۵۰ است. این روغن موتور بر پایه مواد معدنی و با سطح کیفی CD تولید می شود. بهران بندر ۵۰ در موتور دیزلی چهار زمانه و توربو شارژ استفاده می شود و مزایای بسیار خوبی دارد.

قیمت روغن موتور بهران بندر ۵۰ نسبت به کیفیت آن اقتصادی و ایده آل است. به همین دلیل در خانواده بهترین روغن های دیزلی قرار گرفته است. بهران بندر دارای نقطه اشتعال بالا، گرانروی عالی، کاهش خوردگی قطعات موتور است. این ویژگی ها میزان کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری را برای مالک وسیله نقلیه کاهش می دهد.

در آخر توصیه می کنیم برای خرید بهترین روغن برای موتور های دیزلی و استعلام قیمت انواع روغن موتور دیزلی از فروشگاه های معتبر و نمایندگی های روغن موتور بهران، ایرانول و نفت پارس اقدامات لازم را انجام دهید.

تماس بگیرید