نمایندگی فروش گریس کلوبر

نمایندگ فروش گریس کلوبر

نمایندگی فروش گریس کلوبر

آیا به دنبال نمایندگی فروش گریس کلوبر در ایران هستید؟ کلوبر یکی از برترین تولید کنندگان روغن و گریس در جهان است که به دلیل دارا بودن امکانات ویژه و افراد متخصص توانسته جایگاه ویژه ای را در بازار روانکارها کسب کند. شرکت kluber یک شرکت آلمانی است که در سراسر جهان دارای نمایندگی و عامل فروش است. اگر مایل هستید با نمایندگی فروش گریس کلوبر در ایران آشنا شوید و قیمت گریس کلوبر را استعلام بگیرید، با روغن مارکت همراه باشید.

نمایندگی فروش گریس کلوبر در ایران!

به گزارش روغن مارکت؛ کلوبر یکی از بهترین تولید کنندگان گریس در دنیا است. این شرکت با گذراندن ۹ دهه تولید و فروش توانسته مشتریان بسیاری را جذب کند. گریس ها در صنعت استفاده زیادی دارند و درخواست خرید گریس کلوبر در جهان زیاد است. این شرکت در بسیاری از کشورها و شهر ها دفتر و نمایندگی رسمی دارد. اما متاسفانه به دلیل محدودیت ها، نمایندگی گریس کلوبر در ایران دایر نیست. اما در ادامه به شما خواهیم گفت در ایران چطور خرید کنید و از قیمت گریس کلوبر مطلع شوید.

دفتر نمایندگی کلوبر در مونیخ

تاریخچه و ریشه روغن و گریس کلوبر به سال های دور باز می گردد. شرکت کلوبر در سال ۱۹۲۹ میلادی توسط فردی به نام “تئودور کلوبر” در شهر مونیخ تأسیس شد و تا به امروز نیز دفتر مرکزی این کمپانی در همان نقطه از کشور آلمان فعالیت خود را ادامه می دهد. البته شرکت Kluber دارای ۲۳۴۰ کارمند فعال می باشد که در ۳۰ کشور مختلف در جهان در حال نظارت و تولید روانکارها می باشند. ۱۲۲۰ نفر از این افراد مسئول فروش هستند که به طور مستقیم و نزدیک با مشتریان ارتباط برقرار می کنند.

گریس کلوبر

فروش و قیمت گریس کلوبر در بازار

kluber در فروش گریس و روغن صنعتی بسیار موفق عمل کرده است. به طوری که بیش از ۸۰ درصد تولیدات آن به خارج از آلمان صادر می شود. یکی از مهم ترین دلایل موفقیت این برند، ارتباط مستقیم آن با مشتریان است. کلوبر تمام خواسته های مشتریان را در نظر می گیرد و روانکار هایی تولید می کند که تمام نیازهای تجهیزات صنعتی را پاسخگو باشد. همچنین این شرکت در زمینه تولید اسپری نیز فعالیت دارد. برای آشنایی بیشتر پیشنهاد می کنیم به صفحه ” اسپری کلوبر ” مراجعه نمایید.

قیمت گریس کلوبر در آلمان و سایر کشور ها در حد ایده آل قرار دارد. اما در کشور ما به دلیل نوسانات قیمت ارز، قیمت گریس و روانکارهای خارجی بیشتر از قیمت جهانی عرضه می شود. با این شرایط توصیه می کنیم برای خرید و قیمت گریس کلوبر حتما از فروشگاه های معتبر اقدام نمایید.

خرید گریس از نمایندگی کلوبر در ایران

متاسفانه در کشور ما شرکت کلوبر نمایندگی رسمی ندارد. دلیل این موضوع نیز به تحریم ها و محدودیت ها مربوط می شود. اما شما می توانید گریس کلوبر و سایر روانکارهای خارجی را از روغن مارکت تهیه کنید. فروشگاه روغن مارکت سعی دارد با وجود محدودیت ها، انواع روغن و گریس صنعتی خارجی از جمله کلوبر را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برای مشاهده و خرید انواع روغن و گریس کلوبر به صفحه گریس کلوبر مراجعه نمایید.

همچنین برای اطلاع از قیمت و خرید گریس کلوبر می توانید از طریق راه های ارتباطی با فروشگاه روغن مارکت تماس بگیرید.

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
تماس بگیرید