نفت ایرانول - iranol

16 کالا

  • گریس ایرانول کاما

    گریس ایرانول کاما

    تماس بگیرید
    گریس ایرانول کاما یک گریس با چسبندگی بالا است و جزئی از بهترین ها می باشد. این یک گریس پایه کلسیم ایرانول است که با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید می شود.
  • ایرانول

    روغن حرارتی ایرانول HT-B 32

    تماس بگیرید
    روغن حرارتی ایرانول HT-B 32 یکی از روغن های انتقال حرارت با کیفیت بالا است. این روانکار صنعتی ویژگی های بسیار خوب و منحصر به فردی دارد که در ادامه این مطلب به بررسی مشخصات فنی، نحوه خرید و قیمت روغن حرارتی iranol می پردازیم.
  • روغن موتور ایرانول 16000

    روغن موتور ایرانول ۱۶۰۰۰

    تماس بگیرید
    روغن موتور ایرانول 16000 با استفاده از روغن پایه‌ ویژه تولید می شود. این روغن موتور دارای ویژگی های عالی می باشد که مختص آب و هوای ایران طراحی شده است. برای خرید و قیمت روغن موتور ایرانول 16000 با روغن مارکت همراه باشید.
  • روغن موتور ایرانول 12000

    روغن موتور ایرانول ۱۲۰۰۰

    تماس بگیرید
    روغن موتور ایرانول 12000 با استفاده از روغن پایه‌ نیمه سنتتيک تولید می شود. این روغن موتور دارای ویژگی های عالی می باشد که مختص آب و هوای ایران طراحی شده است. برای خرید و قیمت روغن موتور ایرانول 12000 با روغن مارکت همراه باشید.
  • ایرانولروغن دنده ایرانول ATF

    روغن دنده ایرانول ATF III و ATF II

    تماس بگیرید
    روغن ایرانول ATF III و ایرانول ATF II یک روغن دنده خودرویی یا همان روغن گیربکس است که در خودرو های سواری با دنده اتوامتیک استفاده می شود. برای خرید و قیمت روغن ایرانول ATF III و ایرانول ATF II با روغن مارکت همراه باشید.
  • روغن موتور ایرانول 7000روغن موتور ایرانول

    روغن ایرانول ۷۰۰۰

    تماس بگیرید
    روغن موتور ایرانول 7000 با استفاده از روغن پایه پارافینیک حاصل از پالایش برشی از نفت خام و مواد افزودنی ویژه تولی می شود. این روغن موتور در موتورهای دیزلی سنگین و به منظور استفاده در شرایط آب و هوایی ایران کاربرد دارد.
    روغن ایرانولگریس ایرانول لیما ای پی

    گریس ایرانول لیما و ایرانول لیما EP

    تماس بگیرید
    گریس ایرانول لیما یک گریس چند منظوره معدنی است و یک گریس پایه لیتیم محسوب می شود. ایرانول لیما و ایرانول لیما ای پی در مشاغل و صنایع مختلف کاربرد دارند. برای بررسی مشخصات فنی و خرید گریس ایرانول لیما و قیمت ایرانول لیما با روغن مارکت همراه باشید.
    روغن ایرانول

    روغن عملیات حرارتی ایرانول CQ

    تماس بگیرید
    روغن ایرانول CQ ، به عنوان روغن عملیات حرارتی سرد جهت استفاده در صنایع مختلف تولید شده است. این روغن از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و از مواد اولیه مرغوب تهیه می شود. برای خرید روغن عملیات حرارتی و قیمت روغن ایرانول CQ با روغن مارکت همراه باشید.
    روغن ایرانول

    روغن آب صابون ایرانول MF

    تماس بگیرید
    روغن آب صابون ایرانول MF یکی از محصولات تولید شده توسط شرکت نفت ایرانول می باشد. آب صابون به عنوان یکی از روانکار های ضروری در صنایع فلزکاری استفاده می شود. آب صابون ایرانول به عنوان یک روغن تراش و برش فلزات محسوب می شود. اگر قصد خرید روغن آب صابون ایرانول را دارید و به دنبال قیمت آب صابون ایرانول هستید ، با روغن مارکت همراه باشید.  
    روغن ایرانول

    روغن کمپرسور ایرانول VDL

    تماس بگیرید
    روغن کمپرسور ایرانول VDL ، از روغن کمپرسور های تولید شده در کشور است که کیفیت مناسبی دارد. این روغن کمپرسور روانکار مخصوص کمپرسورهای رفت و برگشتی و غیره است که به دلیل مواد اولیه مرغوب کارایی بالا دارد. برای خرید انواع روغن کمپرسور و قیمت روغن کمپرسور ایرانول با روغن مارکت همراه باشید.
    ایرانول

    روغن توربین ایرانول HBX

    تماس بگیرید
    روغن توربین ایرانول HBX ، یک روغن توربین با کیفیت مناسب توربین های آب، بخار و گاز است. روغن توربین ایرانول با استفاده از روغن پایه معدنی و افزودنی های حاصل از پالایش نفت خام تولید می شود. برای خرید و اطلاع از قیمت روغن توربین ایرانول با روغن مارکت همراه باشید.
    ایرانول

    روغن دنده ایرانول IG

    تماس بگیرید
    روغن ایرانول IG یک روغن دنده صنعتی است که برای روانکاری جعبه دنده های صنعتی تولید می شود. روغن دنده صنعتی ایرانول دارای افزودنی های ویژه است و در جهت کاهش فشار بر روی قطعات و چرخ دنده ها مؤثر می باشد. این روغن دنده صنعتی دارای گرید های مختلف است و در صنایع مختلف از آن استفاده می شود. برای خرید و قیمت روغن ایرانول IG با روغن مارکت…
تماس بگیرید