نفت بهران - Behran

46 کالا

    روغن بهران اولتیما توربو دیزل 15W40

    روغن بهران اولتیما توربو دیزل ۱۵W40

    تماس بگیرید
    روغن بهران اولتیما توربو دیزل 15W40 یک روغن موتور دیزلی پیشرفته است که با کیفیت عالی و سطح کیفی CJ-4 تولید می شود. از نظر مشخصات فنی و قیمت روغن موتور اولتیما توربو دیزل 15W40 و سایر محصولا با یکدیگر متفاوت هستند. برای بررسی مشخصات، خرید و قیمت روغن موتور بهران اولتیما توربو دیزل با روغن مارکت همراه باشید.
    روغن بهران توربو لاین 25W50

    روغن بهران توربو لاین ۲۵W50

    تماس بگیرید
    روغن بهران توربو لاین 25W50 یک روغن موتور دیزلی پیشرفته است که با کیفیت عالی و سطح کیفی CG-4/CF تولید می شود. از نظر مشخصات فنی و قیمت روغن موتور توربو لاین عالی است. برای بررسی مشخصات، خرید و قیمت روغن موتور بهران توربو لاین با روغن مارکت همراه باشید.
  • روغن بهران سمند 75W80

    بهران سمند NFJ 75W80

    تماس بگیرید
    روغن بهران سمند NFJ 75W80 یک روغن گیربکس برای جعبه دنده های دستی خودرو است. واسکازین بهران سمند با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید می شود و در برابر شرایط تحت فشار از جعبه دنده محافظت می کند.
    روغن موتور بهران سوپر رانا پلاس 5w30

    روغن موتور بهران سوپر رانا پلاس ۵W30

    تماس بگیرید
    روغن بهران سوپر رانا پلاس 5W30 یک روغن موتور بنزینی تمام سینتتیک بسیار مرغوب است. بهران سوپر رانا دارای کیفیت بالا در بین روغن موتور های ایرانی است و برای روانکاری پیشرانه خودرو های با طراحی موتور جدیدتر تولید شده است.
    روغن موتور بهران بندر ویژهروغن موتور بهران بندر 50

    خرید و قیمت روغن بهران بندر ۵۰ ویژه

    تماس بگیرید
    روغن موتور بهران بندر ویژه و بهران بندر 50 یک روغن موتور دیزلی عالی است و برای روانکاری موتورهای دیزلی چهار زمانه سوپر شارژ و توربو شارژ مناسب است. برای بررسی مشخصات فنی روغن بهران بندر ویژه با روغن مارکت همراه باشید.
    روغن هیدرولیک بهران h 46

    روغن هیدرولیک بهران H 46

    تماس بگیرید
    استفاده از روغن هیدرولیک بهران 46 قطعا یک تجربه عالی را برای شما رقم خواهد زد. روغن بهران هیدرولیک H 46 علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت بسیار بالایی در بین تمام روغن های هیدرولیک صنعتی دارد. این روغن گریدهای مختلف دارد که روغن هیدرولیک بهران H 46 از پرفروش ترین ها است.
  • گریس بهران لعل

    گریس بهران لعل

    تماس بگیرید
    گریس بهران لعل یک گریس مقاوم در برابر است که از مواد معدنی تهیه می شود. این محصول یک گریس پایه کلسیم بهران است و در صنایع مختلف کاربرد دارد. برای بررسی مشخصات فنی با روغن مارکت همراه باشید.
  • روغن موتور بهران اولترا رانا 5W30

    روغن موتور بهران اولترا رانا ۵W30

    تماس بگیرید
    روغن موتور بهران اولترا رانا 5W30 جدیدترین روغن موتور بهران و بهترین روغن موتور 5W30 در بازار است. بهران اولترا رانا توسط بهترین مواد اولیه و روغن پایه تمام سینتتیک تولید می شود. برای بررسی مشخصات فنی، خرید و قیمت روغن بهران اولترا رانا 5 30 با روغن مارکت همراه باشید.
    روغن بهران بردبار

    روغن دنده بهران بردبار F

    تماس بگیرید
    روغن بهران بردبار F یک روغن دنده صنعتی است که برای روانکاری جعبه دنده های صنعتی تولید می شود. بهران بردبار F در جهت کاهش فشار بر روی قطعات و چرخ دنده ها تولید شده است. روغن بهران بردبار 220 یکی از گرید های پر فروش این سری است و در صنایع مختلف از آن استفاده می شود. برای خرید و قیمت روغن بهران بردبار F و سایر گریدها با…
    روغن بهران شبدیز

    روغن بهران شبدیز قطره ای ۱۰

    تماس بگیرید
    روغن بهران شبدیز قطره ای 10 یک روغن صنعتی اختصاصی با کیفیت عالی است که توسط شرکت نفت بهران تولید می شود. برای خرید روغن بهران شبدیز 10 و قیمت روغن بهران شبدیز قطره ای با روغن مارکت همراه باشید.
    روغن بهران توربین

    روغن بهران توربین

    تماس بگیرید
    روغن بهران توربین ، یک روغن توربین با کیفیت مناسب توربین های آب، بخار، گاز و توربو کمپرسور ها است. روغن توربین بهران با استفاده از روغن پایه معدنی و افزودنی های پیشرفته تولید می شود. برای خرید و اطلاع از قیمت روغن توربین بهران با روغن مارکت همراه باشید.
    روغن بهران صحراروغن بهران صحرا

    روغن موتور بهران صحرا

    تماس بگیرید
    روغن موتور بهران صحرا یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین روغن موتور های دیزلی در کشور است که توسط شرکت نفت بهران تولید می شود. برای خرید و اطلاع از قیمت بهران صحرا با روغن مارکت همراه باشید.

شرکت نفت بهران یکی از برترین و پرطرفدارترین مجموعه ها در زمینه تولید و پالایش روغن صنعتی، روغن موتور ، گریس و ضدیخ می باشد.

تاریخچه روغن بهران

فعالیت اصلی شرکت بهران به سال ۱۳۴۱ شمسی باز می گردد. در آن زمان استارت اولیه آغاز تولید روغن‌ صنعتی و روغن موتور بهران تحت تکنولوژی و امتیاز شرکت EXXON آمریکا و با عنوان ESSO در ایران کلید خورد.

از تاریخ ذکر شده تا سال ۱۳۷۰ شمسی نفت بهران با نام ها و عناوین مختلفی فعالیت خود را ادامه داد. تا اینکه در سال ۱۳۷۰ نام شرکت به عنوان شرکت نفت بهران ثبت شد. بهران در طول این سال‌ها توانست بسیاری از روانکارها را به صورت اختصاصی و برای اولین بار در داخل کشور تولید کند.

طبق گزارشات مختلف، این شرکت در سال ۱۳۹۲ توانست سالیانه ۳۳۰ هزار تن انواع روغن موتور و روغن صنعتی را تولید کند. همچنین در زمینه تولید و فروش ضدیخ و پارافین رتبه برتر در داخل کشور را کسب کرد.

همین امر باعث شد بیش از نیمی از تولیدات روغن موتور داخلی را به خود اختصاص دهد. علاوه بر این توانست یک سوم فروش روانکار صنعتی داخلی را به نام خود ثبت کند. بهران در زمینه صادرات روغن به سایر کشورها نیز فعالیت دارد.

روغن بهران

نحوه خرید روغن بهران و استعلام قیمت

فروشگاه روغن مارکت به عنوان نمایندگی روغن بهران و یک فروشگاه معتبر در کشور فعالیت می کند. این فروشگاه قیمت روغن بهران را به قیمت مصوب و با تضمین اصالت در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

شما می توانید برای مطرح کردن سوالات و خرید انواع روغن بهران به صفحه تماس با روغن مارکت مراجعه نمایید و با انواع راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

تماس بگیرید