سپاهان - Sepahan

16 کالا

  • روغن سپاهان

    روغن انتقال حرارت سپاهان GTB

    تماس بگیرید
    روغن انتقال حرارت سپاهان یکی از بهترین روغن های مقام در برابر حرارت است. روغن حرارتی سپاهان مشخصات فنی بسیار خوب و منحصر به فردی دارد. به طوری که در دمای بالا کاهش حرارت را به خوبی انجام می دهد.
  • گریس کلسیم اسپیدیروغن و گریس سپاهان

    گریس کلسیم اسپیدی

    تماس بگیرید
    گریس کلسیم اسپیدی یک گریس مقاوم در برابر آب است که از مواد معدنی تهیه می شود. این محصول یک گریس پایه کلسیم سپاهان است و در صنایع مختلف کاربرد دارد. برای بررسی مشخصات فنی با روغن مارکت همراه باشید.
  • روغن سپاهان

    روغن دنده سپاهان اتوماتیک ATF III و II

    تماس بگیرید
    روغن دنده سپاهان ATF III و سپاهان ATF II یک روغن دنده خودرویی یا همان روغن گیربکس است که در خودرو های سواری با دنده اتوماتیک کاربرد دارد. برای خرید و قیمت روغن سپاهان ATF با روغن مارکت همراه باشید.
    روغن موتور سپاهان توربو پلاسروغن سپاهان

    روغن موتور سپاهان توربو پلاس

    تماس بگیرید
    شرکت نفت سپاهان در زمینه تولید انواع روغن موتور دیزلی و بنزینی بسیار موفق عمل کرده است و فروش بالایی دارد. روغن سپاهان توربو پلاس دارای گرید 20W50 و گرید 15W40 و سطح کیفی CH-4 است و در وسایل نقلیه سنگین کاربرد بالایی دارد. برای خرید و قیمت روغن سپاهان توبو پلاس با روغن مارکت همراه باشید.
  • روغن و گریس سپاهان

    گریس سپاهان لیتیم اسپیدی

    تماس بگیرید
    گریس سپاهان لیتیم اسپیدی یک گریس چند منظوره معدنی است و یک گریس پایه لیتیم محسوب می شود. گریس لیتیم اسپیدی دارای افزودنی های پیشرفته است و در مشاغل و صنایع بسیاری کاربرد دارد. برای بررسی مشخصات فنی، خرید و قیمت گریس لیتیم اسپیدی با روغن مارکت همراه باشید.
    روغن سپاهان

    روغن عملیات حرارتی سپاهان کوئینچ

    تماس بگیرید
    روغن سپاهان کوئینچ ، به عنوان روغن عملیات حرارتی با روغن پایه معدنی بسیار مرغوب تولید می شود. این روغن از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و در برابر اکسیداسیون پایداری بالایی دارد. برای خرید روغن کوئینچینگ و قیمت روغن سپاهان کوئینچ با روغن مارکت همراه باشید.
    روغن سپاهان

    روغن آب صابون سپاهان Z-1

    تماس بگیرید
    روغن آب صابون سپاهان Z-1 یک روغن عملیات فلزکاری تولید شده توسط شرکت نفت سپاهان است. آب صابون یک روانکار اختصاصی است که در صنایع فلزکاری برای برش و تراش استفاده می شود. اگر قصد خرید روغن آب صابون سپاهان دارید و به دنبال مناسب ترین قیمت آب صابون هستید ، با روغن مارکت همراه باشید.  
    روغن سپاهان

    روغن سپاهان کمپرسور VDL

    تماس بگیرید
    روغن سپاهان کمپرسور VDL ، یکی از روغن کمپرسور های تولید شده در کشور است. این روغن کمپرسور روانکار مخصوص کمپرسورهای مارپیچ و تیغه ای است که با استفاده از روغن پایه و مواد افزودنی مرغوب تولید می شود. برای خرید انواع روغن کمپرسور و قیمت روغن کمپرسور سپاهان با روغن مارکت همراه باشید.
    روغن سپاهان

    روغن توربین سپاهان توربو

    تماس بگیرید
    روغن توربین سپاهان توربو ، یک روغن توربین با کیفیت مناسب توربین های آب، بخار و گاز است. روغن توربین با استفاده از روغن پایه معدنی و افزودنی های حاصل از پالایش نفت خام تولید می شود. برای خرید و اطلاع از قیمت روغن سپاهان توربو با روغن مارکت همراه باشید.
    روغن و گریس سپاهانروغن سپاهان دیزل 25W50

    روغن موتور سپاهان دیزل

    تماس بگیرید
    روغن موتور سپاهان دیزل ، یک روغن موتور با دوام و چند منظوره است. سپاهان دیزل برای روانکاری موتور انواع ماشین آلات سنگین و برون جاده ای کاربرد دارد. برای خرید روغن موتور سپاهان دیزل و استعلام قیمت روغن موتور سپاهان با روغن مارکت همراه باشید.
    روغن سپاهان

    روغن دنده سپاهان پولاد

    تماس بگیرید
    روغن سپاهان پولاد یک روغن دنده صنعتی است که برای روانکاری جعبه دنده های صنعتی تولید می شود. سپاهان پولاد دارای افزودنی های EP است و در جهت کاهش فشار بر روی قطعات و چرخ دنده ها مؤثر می باشد. این روغن دنده صنعتی دارای گرید های مختلف است و در صنایع مختلف از آن استفاده می شود. برای خرید و قیمت روغن دنده سپاهان پولاد با روغن مارکت همراه…
    روغن و گریس سپاهان

    روغن سپاهان هیدرولیک ۱۰W

    تماس بگیرید
    روغن سپاهان هیدرولیک 10W از آخرین استانداردهای جهانی پیروی می کند و دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد. این روانکار یک روغن هیدرولیک بسیار مقاوم و تهیه شده از مواد اولیه مرغوب است که توسط شرکت نفت سپاهان تولید می شود. برای خرید روغن هیدرولیک 10 و بررسی مشخصات فنی این محصول سپاهان با روغن مارکت همراه باشید.
تماس بگیرید